اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
golrangsystem-socials-print
واحد بازرگانی گلرنگ سیستم سه ساله شد

واحد بازرگانی گلرنگ سیستم سه ساله شد

گلرنگ سیستم سومین سال تأسیس واحد بازرگانی را با حضور علیرضا کیان‌پور مدیرعامل و منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا کیان‌پور در ابتدای این مراسم، با اشاره به نقش برجسته واحد بازرگانی در گلرنگ سیستم گفت: « عملکرد واحد بازرگانی، به دلیل ماهیتی که دارد، به‌طور خاص وابسته به ارزش‌هایی همچون شفافیت و پاک‌دستی است؛ که اگر نباشند سازمان را با مشکل مواجه می‌کنند. مشکلات بزرگ در بسیاری از سازمان‌ها، از دل واحد بازرگانی بیرون می‌آید. خوشبختانه واحد بازرگانی گلرنگ ‌سیستم به بهترین شکل طی سه سال گذشته با چابکی و بدون مشکل فعالیت کرده است. تلاش، پشتکار و زحمات شما همکارن عزیز که در جهت پیشبرد اهداف گلرنگ سیستم انجام گرفته بسیار ارزشمند است.»
امیرحسین طاهریان مدیر بازرگانی نیز با اشاره پرفشار کاری در سال گذشته افزود: «موفقیت واحد بازرگانی حاصل تمرکز، پشتکار و انرژی بالای همکارانی است، که با صبوری درخواست‌ها را بدون خطا انجام می‌دهند. من هم به سهم خود قدردان و سپاسگزار تلاش‌های همکاران پرانرژی و پرتلاشم هستم. تلاش می‌کنیم در سال پیش‌رو، باروحیۀ کار تیمی و تمرکز بیشتر وظایف خود را انجام دهیم.»
منا شریفی معاون سرمایه‌های انسانی در پایان این مراسم گفت: «این واحد طی سه سال گذشته با ارائه‌ خدمات باکیفیت، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. شاهد رشد و موفقیت در پروژه‌های بزرگ این واحد هستیم، قدردان تلاش، رشد و موفقیت این واحد هستیم.»
این مراسم که به همت معاونت سرمایه‌های انسانی از ساعت 13 در سالن جلسات طبقه سوم برج گلرنگ برگزار شد؛ با تقدیر از همکاران واحد بازرگانی با اهداء گل و پذیرایی پایان یافت.