اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
golrangsystem-socials-print
گلرنگ سیستم برگزار می‌کند: بررسی کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» با حضور مترجم و ناشر اثر

گلرنگ سیستم برگزار می‌کند: بررسی کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» با حضور مترجم و ناشر اثر

به گزارش روابط‌عمومی گلرنگ‌سیستم، این نشست فردا یکشنبه 29 بهمن از ساعت 14 ویژه همکاران گلرنگ‌سیستم به صورت حضوری و آنلاین (اسکای روم) برگزار می‌شود. صراحت تمام عیار، سختی کارهای سخت و قلاب سه کتاب دیگر سعید قدوسی‌نژاد قائم مقام دیجی‌پی و مدیرعامل سابق فینوتک است که توسط انتشارات آریانا ‌قلم منتشر شده است.
کتاب فرهنگ ساختن فرهنگ با استفاده از روایات تاریخی، داستان‌گویی و مثال‌های ملموس امروزی، به تعریف مفهوم فرهنگ و جایگاه آن در سازمان می‌پردازد. بن هوروویتس در این اثر، نقطه اشتراکِ رهبران موفق را در طول تاریخ، از چنگیز خان مغول گرفته تا توسن لوورتور و سامورایی‌های ژاپنی، بیان می‌کند.
با خواندن کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» پاسخ پرسش‌های بنیادینی را که پیش روی هر سازمانی است، پیدا خواهید کرد: شما که هستید؟ با مشتریانتان چطور رفتار می‌کنید؟ آیا روز مبادا به داد آدم‌ها می‌رسید؟ می‌شود به شما اعتماد کرد؟ فرهنگ سازمانی مشخص می‌کند چه مسائلی برای مدیران سازمان اهمیت دارد؛ بنابراین فرهنگ یک سازمان تعیین می‌کند کارمندان چطور با هم تعامل کنند، چطور با مشتری رفتار کنند، در انجام کارها به چه اصولی پایبند باشند.