اخبار تخصصی

golrangsystem-date-icon ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
golrangsystem-socials-print
سامانه ITSM در گلرنگ سیستم رونمایی شد

سامانه ITSM در گلرنگ سیستم رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی گلرنگ‌سیستم، مهرداد خطیبی عضو هیئت‌مدیره و معاون مشتریان و سامانه‌های حاکمیتی گلرنگ سیستم در این مراسم با اشاره به اهداف و مزایای راه‌اندازی سامانه SMART گفت: «ایجاد درگاه واحد و یکپارچه برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات با بهره‌گیری از قابلیت‌های ابزارهای ITSM می‌تواند زمینه‌ساز بهبود کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات IT شود؛ این امر در نهایت، منجر به بهبود تجربه، ارتقاء رضایت و خلق ارزش برای مشتریان خواهد شد. مدیریت بهینه رخدادها، درخواست تغییرات و نیازهای جدید مشتریان نیز از طریق این سامانه تسهیل خواهد شد.»
مونا احمدزادی مدیر تحول سازمانی گلرنگ سیستم نیز با اشاره به اهمیت سهم مشتریان در پیشبرد و موفقیت این پروژه گفت: «بی‌شک مشارکت فعال مشتریان، لازمۀ پیاده‌سازی موفق تغییرات ایجادشده در فرایندهای کاری است. سهم ما در تیم تحول سازمانی نیز تعامل مداوم، پویا و سازنده با مشتریان عزیز گلرنگ‌سیستم است.» 
جاوید میلانی مدیر پروژه SMART در ادامه با اشاره به مسیر اجرا، چالش‌ها و دستاوردهای این پروژه گفت: «سامانه SMART  یک ابزار برای مدیریت ارائه خدمات فناوری اطلاعات بر پایه قابلیت‌های چارچوب ITIL4 است. محدوده این پروژه در مجموع 11 قابلیت ITIL4 را پوشش میدهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدیریت دارایی و پیکربندی، مدیریت رخداد و درخواست، کنترل تغییر و مدیریت سطح سرویس اشاره کرد. » 
این نشست از ساعت 9 تا 10:30 در سالن شماره ۲ واقع در طبقۀ اول برج گلرنگ، با آموزش نحوۀ استفاده از سامانه به شرکت‌کنندگان و پرسش و پاسخ پایان یافت. پس از پایان یافتن دوره پایلوت، این خدمت در اختیار همۀ  مشتریان گلرنگ سیستم قرار خواهد گرفت.